Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мотора е супер, много съм доволен, върви идеално, вкараш ли го над 3000 оборота е самолет, на газ е по-евтино от дизел (по ограниченията дава 8/100 извънградско) и мотора работи много тихо и гладко, няма тракания, тропания и клатения като жтд, на място не можеш да разбереш че работи.

    Загрява за 5 минути сутрин при 5 градуса външна температура, вътре вече е топло.

    Вземеш ли го със здрав вариатор, няма какво да му правиш на тоя мотор общо взето. Няма турбо, няма егр, няма дюзи да се запушват от калпава нафта, няма депферен маховик... проста и здрава атмосферка.

    С кутията нямам опит. Знам само че е обикновена ръчна кутия с робот дето сменя предавките вместо теб. Преди 10-15 години е била мистерия за бг майсторите, но вече са и "разкрили тайните" и се ремонтира евтино.
    156 2.0TS

    Comment


    • 2.0 е добре известен с родилните си способности, казвам го от опит. Освен това на двете ми бивши 2.0-ки оборотите клатеха и така и не успях да го фиксна. Така, че не омайвай колегата, а му кажи реално как стоят нещата, можеш да започнеш с проблемното смазване на биелния лагер на 4-ти цилиндър при високи обороти.

      Оборотите на празен ход клатят само на бензинките, няма клатещо JTD.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
        Оборотите на празен ход клатят само на бензинките, няма клатещо JTD.
        Не говоря за клатене на оборотите. Говоря за клатене на цялото купе Вибрации. При бензина такова нещо няма.

        А биелните лагери и като цяло изпълнението на блока е еднакво и при тс и жтд.
        Щом има масло над минимума, няма раждане.
        156 2.0TS

        Comment


        • Е, колегата поне разбра, че може да започнат да клатят оборотите. От 2 2.0-ки и на 2-те клатеха, във Форума има доста теми по въпроса, никой нямаше решение, но дългосрочно, а не за седмица. Освен това 2.0 харчи повече от JTD-то. Поставяне на АГУ има смисъл, ако караш на повече от 5 км, на мен работата ми е на 2 км. от вкъщи и антифриза няма да може да загрее, за да обърне на газ. Поради тази причина не газифицирах навремето.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • Аз пък лошо не съм видял от туин скрапа, за 60 000км яка газ не пръдна при мен. Продадох си го здрав, с перфектна компресия на всички цилиндри. Може би е бил на малко километри, не знам. Сега имам дизел и ми харесва доста повече как върви, да не говорим колко мизерии ми създаваше газовия инжекцион в бензинката.

            Comment


            • Лошо са видели само тези, които са си взели боклуци на крачка от смъртта или такива , които не са си поглеждали щеката на маслото с месеци, или са решили че "ше мине и без да ги сменяме тея ремъци"

              Аз за моя да не говоря, щото няма и 3 години от както го карам, но един приятел кара 1.8 от над 10 години вече... Ми никаки проблеми не е имал - масло, гарнитури и чак тая година се предадоха датчик на КВ и ламбда сонда - ремонти под 100 лева, дето се правят за двайс минути пред блока.

              А за това време разни заклети дизелисти дето познавам рециклираха турбота (800+ лв) , сменяха дюзи, демпферни маховици , гълтаха вихрови клапи, затапваха егр-и... тея с тди-тата сменяха и валове, познат със 159ка 2.4 спука глава...

              След години ще ревем за твинспарка, прости атмосферни бензини вече не останаха, мотора си е абсолютно безпроблемен, има един вариатор да мислиш, дето не е фатално ако се разтрака и да си поглеждаш щеката преди дълъг път...
              156 2.0TS

              Comment


              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Лошо са видели само тези, които са си взели боклуци на крачка от смъртта или такива , които не са си поглеждали щеката на маслото с месеци, или са решили че "ше мине и без да ги сменяме тея ремъци"

                Аз за моя да не говоря, щото няма и 3 години от както го карам, но един приятел кара 1.8 от над 10 години вече... Ми никаки проблеми не е имал - масло, гарнитури и чак тая година се предадоха датчик на КВ и ламбда сонда - ремонти под 100 лева, дето се правят за двайс минути пред блока.

                А за това време разни заклети дизелисти дето познавам рециклираха турбота (800+ лв) , сменяха дюзи, демпферни маховици , гълтаха вихрови клапи, затапваха егр-и... тея с тди-тата сменяха и валове, познат със 159ка 2.4 спука глава...

                След години ще ревем за твинспарка, прости атмосферни бензини вече не останаха, мотора си е абсолютно безпроблемен, има един вариатор да мислиш, дето не е фатално ако се разтрака и да си поглеждаш щеката преди дълъг път...
                А при дизелите не е ли от значение състоянието, в което взимаш автомобила? Изразяваш се така, сякаш посочените от теб неща се чупят задължително от раз без никакъв човешки фактор - примерно необслужване, корабна нафта на тънка цена, или пък некачествен ремап на някой лаик... последното го казвам, понеже се навъдиха много мними "мапери" и все повече хора се подлъгват да се възползват от иначе евтините им услуги, които впоследствие им излизат доста солено.
                Last edited by sollider; d.m.y г., 17:42.
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                Comment


                • Ич ми не дреме колко лева струва ремонта на турбината, финанси има и така. Както казах в една предишна тема, колата съм я купил да се возя, изобщо не ме вълнува какъв е разхода, важното е да е еФтина за поддръжка (а тя е, на фона на германските). А части за нея дал Коко .
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                    А при дизелите не е ли от значение състоянието, в което взимаш автомобила? Изразяваш се така, сякаш посочените от теб неща се чупят задължително от раз без никакъв човешки фактор - примерно необслужване, корабна нафта на тънка цена, или пък некачествен ремап на някой лаик... последното го казвам, понеже се навъдиха много мними "мапери" и все повече хора се подлъгват да се възползват от иначе евтините им услуги, които впоследствие им излизат доста солено.
                    Абсолютно си прав, показвам само, че монетата има две страни.

                    И със сигурност едно жтд или тди имат повече(и по-скъпи) неща за чупене от един спарк.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • TwinSpark-a страда от масло 10w40 дето "старите" майстори препоръчват, щото двигателя бил "над 200 хил."
                      Добре че не ги слушам, а си карам хди-то на 400хил с оригиналното 5w40 и не го пипа грам за 15хил км докато го сменя. И съм си с отригиналното турбо, двумасов маховик, дюзи и почти всичко останало по двигателя (само ремъци и ролки сменям чат пат)
                      Че и последните 50к карам със собственоръчен ремап, а аз от ремап не разбирам нищо - взех си китайски кабел за 15лв и му налях първия готов дъмп който ми попадна от нета. И сега е пушка и харчи по малко.
                      Та и туинспарка ако си се кара с 10w60 както талянците са му предписали преди 20 години проблема при 4 цилиндър не съществува. И ако си сменяш ремъците на 60к, отново по предписание. Да излиза по скъпо, но всичко друго си е компромис а италианците не прощават на компромиси.
                      Last edited by night_pz; d.m.y г., 18:54.
                      Карам Пижо 406 HDi, но само през деня! Нощем в сънищата си карам Alfa

                      Comment


                      • Да бе, точно за това е, моят ТС го карам само с 10*40 и защо не се е счупил още, на 230к и не гори масло. Защо ли не се чупи? Мога да ви кажа защо си чупите моторите, ама ще почнете да се обиждате. Предписаното масло си е точно 10*40.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Може би го караш както нормален човек кара нормална кола, но повечето алфи се карат в лютеницата и тогава си трябва 10w60
                          Карам Пижо 406 HDi, но само през деня! Нощем в сънищата си карам Alfa

                          Comment


                          • Моят ТS на 180 К ядеше по около 1,5 л./10К (10W40). Минах на 10W60, моторът заработи по-тихо и разходът на масло падна на под 1л./10К.
                            На сегашния ми екотек сипах предписаното - 5W40 за проба. До момента за около 5К пробег не е намаляло изобщо. При това положение е ясно, че ще си карам с предписаното.

                            Почти никога не карам над 5К оборота.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:19.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Аз пък съм по доволен от 5в40 и 10в40 отколкото 10в60.
                              Неслучайно в книжката пише "selenia racing (10w60) for spirited driving"... Това гъсто масло за да го вкараш в работна температура трябва да мине половин час и да раздаваш яко газ че да го сгрееш... Не е за нормално ежедневно каране това масло, нито пък за зимно време...
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Първите 9 години-10W40,последните 2-5W40.Не съм усетил никаква разлика освен,че второто е по-скъпо.Само веднъж бях налял Total,на втория ден разбрах,че имам повдигачи(разтропаха се яката) и го източих моментално.
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                                Comment

                                Working...
                                X